iklan

Saturday, December 18, 2010

THANKS GOD, I FOUND U wahai awekku,,,

Untuk : Si “PERHIASAN”
Daripada : Sang ”PERHIASANKU”

Kepada awekku,
Mengenalimu ckup membuat ku nk masuk wad sakit mental..
Kerana peredaran emosimu kerap kali berubah2..klu dunia 4 musim..ko ade 36 musim wahai awekku..blom campur ko period wahai awekku..selalu ak jd mangse awekku..
Kadang2 aku marah sgt kt ko wahai awek ku..tp aku takut nk ckp..sbb ko xpandai kwal emosi awekku..
Bila ko marah..ak sllu xmlawan sgt awekku..sbb aku xnk ko mrajuk tauk..
Ko merajuk susah pujuk la awekku..berbanding aku mrajuk..xlme..cume sbatang rokok je da reda awekku..itu pon kini aku dah jarang merokok..hehe
Kini awekku..ko da jd org Bandar..ko dah berani kuar lpk blk lwt malam awekku..
Ko xtaw aku risaw..sbb ko tgh hepi awekku..(garu pipi)..tp aku mmg pkirkn ko awekku..
Malahan..ko juga giat mgumpul rakan2 dlm fb wahai awekku..kini aku pula jd bisu..hnye mam
pu mlihat rakan2 mu mgomen fb mu..aku xmampu komen kerana ko dah remove aku wahai awekku..(sadis..pestime dalam sejarah kene reject dlm fb..xkn aku lupakn sampai bile2 wahai awekku)
Xp awekku..ak phm..hal ini kerana rkn2 fb ku slalu bg komen yg mmbuatkn ko jeles membacanya..ak mintak maaf..
Acap kali bile aku bkk fb ku..aku mesti nk amik berat sal fb ko awekku..tp knp la aku wat c
m tu..adakah aku masih mengharap??atau aku gila meroyan??atau sekadar nak mencari kesalahan2??ntah..
Bodoh jugak rse kdg2..tp xpe..klu kje bodoh tu mampu melatih aku jd seorg penyayang..aku xkesah awekku..
Ape yang penting awekku..jgn lah kau terlalu mnikmati suasana kota..hinggakan pelajaranmu menjadi fokes kedua..
Doaku awekku..slagi aku bernafas..aku cube menasihatimu wahai awekku..
Tapi klu satu hari aku tiada lagi ucapkan kata2 nasihat..ko carilah aku kt umh wahai awekku..
Barangkali aku tiada kredit..xpon aku sudah tiada lagi kt dunia ni..xpon kt kawasan aku duduk ktika itu jauh di pedalaman(kne posting luar semenanjung daa)..no line coverage..ape2jelah..walaupon ko wat aku mental..tapi seronok bertemu dgn ko wahai awekku..sbb ko ala budak2 gitu..(manje)..pastu ko sllu bg tau mane ko nk pegi yg pada aku xpyh bg tau pon xp..mane xnye awekku..ko nk g tandas pon ko ckp jugak(pengtoq)..
Lastly pling aku suke ciri2 ko ade awekku.. satu2ny ciri2 wanita idaman aku
awekku..iaitu..setia..
Sbb tu walau ap pon ko wat..aku mampu berfikir positif lg..kerana aku tau..ko seorg yg setia awekku..
*sori awekku..aku punye ayt ala samseng..tp ni la ayt ikhlas dr hati wahai awekku..ko jgk ckp aku xromentik..tgk..kn aku btol2 xromentik..caw dulu awekku~~

LinkWithin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved KorpustanpaSempadan.blogspot.com

Powered By Korpus tanpa Sempadan
.