iklan

Saturday, October 9, 2010

Cinta 3 Segi

Bertahun sudah ku menuggu dirimu
Akhirnya kau menjadi milikku
Sukarnya untuk ku melupakanmu
Kerna kau ku cintai selalu

Tapi sayang... kehadiran kekasih lamamu
Datang kembali mengenang cinta dahulu..

Mengapa semua ini harus berlaku
Apakah semua ini kerna diriku
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup...aku melepaskanmu

Kau ibarat...terperangkap di tengah lautan..
Tak tahu mana arah untuk kau menuju

Tapi sayang..kehadiran kekasih lamamu
datang kembali mengenang cinta dahulu..

Mengapa semua ini harus berlaku
Adakah semua ini kerna diriku
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup... aku...melepaskanmu

kau ibarat terperangkap di tengah lautan
Tak tau mana arah untuk kau menuju

Dikau pinta untuk melepaskanmu
Terpaksa aku turutkan
Mungkinkah ini suatu pengajaran
Di dalam percintaan

LinkWithin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved KorpustanpaSempadan.blogspot.com

Powered By Korpus tanpa Sempadan
.